Czesto zadawane pytania
Na większość pytań znajdziesz odpowiedź w zakładce FAQ. Czy Twojego pytania nie ma na liście? W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 71 716 62 39 lub o wysłanie wiadomości e-mail na adres sprzedaz@unisgroup.com. Będzie nam miło służyć Ci pomocą.
W przypadku produktów znajdujących się w magazynie, wynosi on od 1 do 5 dni.
Testujemy produkty przed wysyłką. Zazwyczaj naprawiamy wadliwą elektronikę w terminie od 2 do 5 tygodni. Dbamy o wysoką jakość napraw i robimy, co w naszej mocy, by odbyła się ona w tym terminie.
- Możemy naprawić Państwa elektronikę i poddać ją szczegółowym testom.
- Możemy poszukać dla Państwa tego produktu. Nasz Dział Zaopatrzenia poszukuje codziennie nowej i używanej elektroniki przemysłowej i posiada szeroką sieć dostawców.
Przy wysyłce korzystamy zazwyczaj z firmy kurierskiej UPS, o ile nie zażyczą sobie Państwo inaczej. Wysyłamy produkty na cały świat, prosimy o kontakt w celu uzyskania informacji o wszystkich opcjach wysyłki. Kiedy przesyłka zostanie wysłana, otrzymają Państwo numer do śledzenia paczki.
Na nasze naprawy i sprzedawane produkty udzielamy gwarancji do 2 lat. W naszej ofercie podamy okres i zakres gwarancji, jaką otrzymają od nas Państwo na poszczególne produkty i usługi.
Tak, jest taka możliwość. Po godzinach pracy lub w weekend dostępny jest nasz serwis awaryjny, czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Tak. Natychmiast wyślemy elektronikę z magazynu. Jeżeli wymienią Państwo elektronikę, możecie odesłać wadliwą część do UNIS Group.
Tak. Jesteśmy specjalistami w dziedzinie elektroniki przemysłowej i możemy oczyścić, naprawić i przetestować Państwa wadliwą elektronikę – niezależnie od marki – zgodnie z najwyższymi standardami jakości.
Wszystkie naprawione i wyremontowane produkty elektroniczne testujemy w naszym wyjątkowym centrum testów posiadającym ponad 300 specjalnie opracowanych konfiguracji testowych. Zapewnia to pełną funkcjonalność elektroniki.
Zerowy, wszystkie nasze naprawy oparte są na zasadzie „nie ma naprawy, nie ma zapłaty”. Prawdopodobieństwo tego, że nie będziemy mogli naprawić Państwa produktu jest minimalne, 93% naszych napraw kończy się sukcesem. Jeżeli produktu nie da się naprawić, na żądanie możemy go zutylizować w odpowiedzialny i bezpieczny dla środowiska sposób.
Na większość pytań znajdziesz odpowiedź w zakładce FAQ. Czy Twojego pytania nie ma na liście? W takim przypadku prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu +48 71 716 62 39 lub o wysłanie wiadomości e-mail na adres sprzedaz@unisgroup.com. Będzie nam miło służyć Ci pomocą.